Ophavsmanden, spanske Adrián Carratalá (ham med Ring to Shoelace) har de seneste 12 år anvendt magasinet her som sin åbningseffekt for voksne.
Kort fortalt er det som "Malebogen", hvor du ved hjælp af svengali-princippet kan vælge om siderne skal vise med unge og sprøde modeller - eller de samme personer i stadig flotte, men stærkt patinerede udgaver.
Præsentationsmulighederne er oplagte og mange. Kunne f.eks. være...
- I forbindelse med en snak om hvordan brugen af filtre på de sociale medier har taget overhånd.
- En dual-reality eller falsk-hypnose præsentation, hvor én tilskuer ser de unge modeller, mens en anden (eller publikum) ser de ældre.
- Selvforståelse versus virkelighed...
- En snak om tidsrejse, hvordan tiden flyver, hvor lang tid der er gået... etc.
Super flot produceret i rigtig god kvalitet. Det ligner virkeligt et flot magasin i A4-format. Lige til og fuldstændigt selvvirkende at vise.