Her er en moderne og virkelig praktisk løsning, så du let og naturligt kan vise ”Confabulation” effekten, hvor du tilsyneladende har nedfældet tilskuerens frie valg på forhånd.
Du beder en tilskuer om at drømme sig hen til en destination (hvilket jo kan virke særligt eksotisk i netop denne tid). Tilskuerne har fuldstændigt frit valg og kan også vælge f.eks. afrejsedato og rejseledsager. Du henleder opmærksomheden på din taske, hvorpå der sidder et tydeligt gult bagagemærke i læder. Du knapper det af tasken og rækker det til tilskueren. Forseglet bag den transparente ruder, står præcis de oplysninger, som tilskueren netop har valgt!
Vi er rigtig glade for Danny Weisers løsning. Det er virkelig godt tænkt! Hele håndteringen er naturlig og kan klares af dig alene. Ingen forcering og ingen palmering.
Lad os også lige nævne at:
...du selvfølgelig selv bestemmer præcis hvad bagagemærket skal indeholde.
...du kan benytte metoden til nærmest en hvilken som helst præsentation, der giver mening for dig.
...du kan anvende MANIFEST som finale, hvor du har forudsagt flere valg, der er foretaget igennem din forestilling.
...bagagemærket ikke behøver at sidde på din taske. Det kan også sidde på din jakke, din optrædekuffert – eller måske fra starten sættes på tilskuerens taske!
...MANIFEST virker perfekt til online-shows, hvor folk via skærmen kan foretage forskellige valg.
Du modtager alt hvad du skal bruge i fin kvalitet, komplet med udførlig engelsk videoinstruktion, der også giver masser af tips og idéer.
Vi forudsiger... at du vil bruge MANIFEST flittigt!